Wat we doen voor uw VvE

Financieel Beheer
We verrichten alle werkzaamheden die nodig zijn voor uw financieel beheer: opstellen van de jaarrekening, begroting, het incasseren van de (service) kosten, beheer van de bankrekeningen (reservefonds), verzorgen van betalingen, analyse en voorstellen van verzekeringen (via een gespecialiseerd onafhankelijk adviseur), het aanbieden van een online systeem waarmee u direct inzicht heeft in uw VvE.
Administratief beheer
Voor het administratief beheer verzorgen wij: Het organiseren van de Algemene Leden Vergadering (agenda, notulen), het uitvoeren van de genomen besluiten op de Algemene Leden Vergadering,
eigendomsoverdrachten, archivering, verwerking stookafrekening.
Technisch & bouwkundig beheer
De begeleiding van (klein) onderhoud, het uitvoeren van spoedeisende zaken, zoals storingen of (dreigende) schade, het verstrekken van opdrachten tot herstel of het nemen van noodmaatregelen, het afsluiten van onderhoud- en servicecontracten en het beheer van het meerjarenonderhoudsplan. Wij zorgen ervoor dat wij voor u op zoek gaan naar de beste partijen qua prijs/kwaliteitsverhouding indien er werkzaamheden verricht moeten worden (en zonder inhouding van marges).
Wij brengen begeleidingskosten in rekening voor groot onderhoud. Ons tarief is afhankelijk van de werkzaamheden die verricht moeten worden. Wij stellen samen met uw bestuur een “Plan van aanpak”op voor groot onderhoudswerkzaamheden en/of renovaties (vanaf € 5.000,- incl. btw). Deze trajecten en tarieven kunnen verschillen per traject. Dit is omdat de werkzaamheden per project verschillen maar ook omdat het bestuur, eigenaren enkele taken zelf wil of kan uitvoeren! De kosten hiervoor worden vooraf afgestemd zodat er duidelijkheid is voor iedereen.

Light

< 10 Appartementen

Voor VvE ’s die zelf het technisch beheer willen doen.

Financieel beheer

€ 90, – (incl. btw)

Premium

> 10 appartementen

Financieel beheer

Administratief beheer

Technisch & bouwkundig beheer

Collectiviteits mogelijkheden inkoop onderhoud (keuze)

€ 140, – (incl. btw)

Aandachtspunten

  • Is er de mogelijkheid om de offerte in het weekend of avonduren te bespreken?
  • Heeft de beheerder het complex bezocht? (zonder kosten)
  • Is er een bereikbaarheid garantie? (24 uurs service, calamiteiten)
  • Staan de bankrekeningen op naam van de VvE?
  • Hebben de eigenaren online toegang tot alle gegevens?
  • Type overeenkomst? Let op! Opzegtermijnen, meerjarige contracten.
  • Heeft u vast(e) aanspreekpunten?
  • Worden er kosten berekend door de beheerder voor de overdracht / activeren van uw VvE?
  • Heeft de beheerder naast zijn aansprakelijkheidsverzekering ook een beroeps aansprakelijkheidsverzekering?
  • Op welke wijzen worden de verzekeringen van uw VvE geadviseerd?
  • Heeft de beheerder zich geconformeerd aan een gedragscode?

Ook ontzorgt worden en meer rendement uit uw VvE beheer halen? Ontdek onze overstapservice.

Brickster is aangesloten bij de Brancevereniging van VvE Beheerders en onderschrijft de gedragscode. Klik op de onderstaande afbeelding voor meer informatie over deze Brancevereniging.

 

bvvb_banner     VvE Energie logo

Neem contact op

Heeft u direct een vraag? Stuur ons gerust een bericht.

Niet leesbaar? Verander tekst captcha txt